Benvingut al meu blog!

Bona tarda!

Aquest es el meu blog i es diu Infinty Love, desitjo que us agradi:)

Jo crec que tenir aquest blog serà suficientment divertit per tenir-me ocupada i em servirà per si en un futur vull fer un blog personal. A mi m’agradaria parlar en aquest blog una mica de tot, relacionat amb la música, la moda i amb el cinema, els actors i actrius de moda (Mario Casas, Taylor Lautner, Kristen Stewart…) les cançons que m’agraden, les cantants (Jennifer López, Pitbull, Rihanna, R.I.O…) i la traducció al castellà, la roba bonica (Bershka, Stradivarius, Blanco, Pull&Bear…) i els accessoris que millor hi queden de tendes amb preus assequibles com: Claire’s, Accesorize, Bijou Bright…)

A aquest blog, hi posaré coses que vinguin amb el temps, per exemple, ara s’acosta Halloween i posaré roba i accessoris que estiguin relacionats amb la festa…

Aquesta es la meva benvinguda al blog, espero que us agradi!

Adeeeu

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

