♥Patinatge♥

Bona tarda 🙂

Avui volia parlar del meu esport preferit que es el patinatge.

Jo sempre que puc aprofito per sortir amb la meva mare i amb les meves germanes (o de vegades amb les meves amigues) a patinar perquè em sento molt bé a mesura que vaig agafant velocitat i m’ho passo de meravella! 😉

A continuació posaré alguns beneficis de patinar ja sigui sobre gel o no:

  • T’ajuda a perdre pes, si et cal, o mantenir-te en el teu pes adequat, ja que el patinatge et permet cremar moltes calories. Si patines mitja hora, a una velocitat estable i moderada, pots cremar unes 450 calories.
  • Millora la teva resistència física i exercita el teu equilibri.
  • Cuides els teus pulmons i el teu cor.
  • Embelleix les teves cames, proporcionant tonalitat i fermesa.
  • Modela i enforteix la teva cintura, el teu abdomen i els glutis.
  • Activa la teva circulació sanguínia, millorant l’arribada de nutrients a les cèl·lules de tot el teu cos i per tant, millora la teva salut general i el teu benestar.
  • Et proporciona molta energia i és molt divertit. 🙂

 

Amb tots els beneficis que te respecte a la salud perquè no ho proves, al principi potser es una mica complicat i probablement et costi mantenir l’equilibri, però de seguida que sàpigues mantenir-lo voldràs sortir cada vegada mes a menut! 😉

Ànims i fins aviat!! 😀

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

