Les cançons que més sonen al meu mòbil

Bon diaa! 🙂

Primeer de tot, ♥Feliç Sant Valentí♥

Ara si començo amb l’entrada d’avui.

Us volia parlar de les 5 cançons que més sonen últimament al meu telèfon mòbil.

A mi m’encanta escoltar música a totes hores, és molt agradable i per exemple si estic trista, escolto alguna cançó ”mogudeta” i al cap de dos minuts em sento com una rosa.

Bueno… aquí deixo les 5 cançons més reproduïdes al meu mòbil, espero que us agradin i fins a una altra vegada!!:D

1- Locked Out of Heaven de Bruno Mars 

2- Na Nau de Coscolluela

3- Scream & Shout de Britney Spears i Will.i.am

4- Tanto de Pablo Alborán

5-Turn me on de David Guetta ft Nicki Minaj

Deixa un comentari sobre el que penses

