Concert de Pablo Alborán!!! :D

Holaa!!

Avui estic molt contenta perquè potser puc anar al concert de Pablo Alborán!! M’encantaria anar-hi però encara que hi pugui anar, falten 224 dies perquè es l’11 d’octubre…

La meva mare m’ha dit que fins i tot hi podré anar amb una amiga, quina emoció!!

Estic desitjant que arribi l’11 d’octubre^^

Informació d’ell: 

És un cantant espanyol. Va nèixer a Màlaga, el 31 de Maig del 1989. Els seus principis van ser amb una familia flamenca que actuaba en un bar, ells el van anomenar “el blanco moreno” i ho van fer degut a que el seu primer cognom es Moreno i ell era molt blanquet de pell.

Què m’agrada de Pablo Alborán?

M’agrada el seu estil de música i com canta. Ell va gravar les seves pròpies maquetes i (com Justin Bieber) les va penjar a ”YOUTUBE”. Així es va començar a fer famós i les discogràfiques el van anar a buscar.

Aqui us deixo les dates dels concerts:

17 de maig – Palacio de los Juegos del Mediterráneo (Almería)
18 de maig – Párking Universidad (Elche)
24 de maig – Campo de fútbol El Fontanar (Córdoba)
31 de maig – Recinto hípico (Cáceres)
1 de juny – Pabellón Pisuerga (Valladolid)
8 de juny – Bilbao Arena (Bilbao)
15 de juny – Plaza de toros (Albacete)
22 de juny – Auditorio Expo (Zaragoza)
29 de juny – Plaza de toros (Valencia)
6 de juliol – Coliseum (La Coruña)
27 de juliol – Patio de La Laboral (Gijón)
2 de agost – Auditorio Municipal (Málaga)
26 de septembre – Palacio de los Deportes (Madrid)
11 de octubre – Palau Sant Jordi (Barcelona)

Bueeno, aquí us deixo la presentació de la gira que farà:

Pablo Alborán gira 2013 promo

Fiins aviaat!! 😀

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

