Alcampo | Sant Boi

Bon dia (^▽^)
Avui, com ja haureu deduit pel titol us parlaré del centre comercial Alcampo, ja que vaig estar ahir a la tarda i m’agrada bastant 😉

L’Alcampo es un parc comercial ( com Barnasud, del cual ja parlaré en una altra entrada ) situat a un polígon on també es troben: Kiabi, ToysRus, Decathlon, Buffet lliure Wok i Worten.

Aqui us deixo la fotografia de cada i un breu resúm:

 

L'Alcampo es un centre comercial, ple de botigues a dins com: Celio*, Bershka, Blanco, Oro Vivo... i amb un hipercor anomenat Auchan.

       Alcampo

 

L’Alcampo es un centre comercial normal i corrent, ple de botigues a dins com: Celio*, Bershka, Blanco, Oro Vivo… i amb un hipercor ( com Mercadona al Vilamarina ) anomenat Auchan. A mi m’agrada molt la zona de bellesa i maquillatge de dins de l’hipercor 😀

Té una entrada directa a Kiabi 😉

 

 

Kiabi

 

El Kiabi es una botiga en la cual venen roba de dona, de nena petita, d’adolescent, d’home i de nadons ( també venen pijames i roba interior i de bany ), calçat i bijuteria infantil i no tan infantil 😉

Jo de vegades cuan era petita vestia roba d’alla 😛

 

 

 

ToysRus

 

El ToysRus és una botiga gegant de joguines de tot tipus ( fins i tot venen casetes de jardí, pianos i guitarres, bicicletes, patins… ) Les meves germanes s’ho passen d’alló més bé i es passen hores mirant joguines i llibres de tota mena 😛 Elles anomenen al ToysRus ”El paradís de les joguines”.

ToysRus també compta amb una zona especial per als nadons amb llits, trones, alçadors pel cotxe, matalassos i joguines diverses adecuades a la seva edat ^^

 

Decathlon

 

El Decathlon es una botiga enorme amb tot el necessari per poder realitzar l’esport que t’agrada.

Allà em vaig comprar els meus fabulosos patins amb els que cada dia que surto a donar un passeig m’acompanyen ^^

 

 

 

 

 

Wok

 

Aquest Wok és com un Wok normal i corrent així que us explicaré una mica que s’entén per Wok: Es tracta d’una mena de paella rodona i és característica per ser bombada en el fons, la grandària mitjana sol ser d’un diàmetre de 30 cm (o més). Sol estar feta d’acer, ferro colat i fins i tot hi ha exemplars d’alumini.

 

 

 

Worten

 

El Worten, com ja haureu vist als anuncis de televisió és una botiga, també molt gran, d’electrodomestics ón es ven de tot ( des de fundes per a telèfons mòbils fins a rentavaixelles o frigorífics )

 

 

 

 

A mi tots els centres comercials m’agraden moltissim, així que us parlaré de tots els centres o parcs comercials que he visitat 🙂

Adeeeu 

 

Deixa un comentari sobre el que penses

