Gliss Ultimate Repair | Mima el teu cabell

Holaa!! Avui us parlaré del meu champú, el meu condicionador, la meva mascarilla i el meu serúm perquè cuan els vaig probar em vaig adonar de que va molt bé aquesta marca ( Schwarzkopf, que pronunciat sona <<eswarprof>> jeje … 😉 )

Jo abans utilitzava TRESemmé fins que les meves perruqueres em van dir que anava malament ja que deixava el cabell molt gras i desnodrit, i vaig comprar el Gliss Ultimate Repair amb keratina líquida.

Jo he notat la diferencia perquè ara el cabell el tinc més fort, creix més ràpid i llueix més així que el recomano si el que voleu és:

♬Cabell més fort

♬Que no caigui

♬Més lluent

♬Que creixi més ràpid

Senzillament ara és la gamma que utilitzo i la recomano ^^

Aquí us deixo la llista del que val cada producte i una foto:

Champú Gliss Ultimate Repair: 3.95

Acondicionador Gliss Ultimate Repair: 3.95

Mascarilla Reparadora Gliss Ultimate Repair: 7.49

Serúm de ”Brillo Bi-fásico” Gliss Ultimate Repair: 7.49 

gliss

Si el que voleu és un cabell hidratat no ho dubteu i compreu-ho!!

Adeeu

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

