UpDown Radio | Per a portar la música a un altre nivell

Holaa!!

Avui us parlaré de la única ràdio que escolto i m’agrada molt tota la música que posen 🙂

Possen reggaeton, deambow i de vegades balades romantiques de rap. Jo sempre cuan acabo de fer els deures em poso a escoltar-la i senzillament desconecto fins a l’hora de sopar 😛

Crec que han fet un molt bon treball amb aquesta ràdio i jo ho agraeixo 🙂

Aqui us deixo l’enllaç per a que els que encara no la conegueu pogueu disfrutar-la tant com jo 😉 : clickeu aquí

UP&DOWN RADIO

Adeeeeeeuuuu ciaau ∞

Deixa un comentari sobre el que penses

