Fofuches | 115 grams de nina

Holaa!
Avui us parlaré d’una afició que té la meva mare anomenada “Fofuches” que consisteix a fer nines amb un material molt lleuger anomenat Goma Eva.

Jo vull aprendre i la meva mare m’ha dit que quan tingui temps m’ensenyarà.

Ja us ensenyaré com queden per què trobo que son molt boniques i moolt lleugeres 😛 .

De moment us ensenyo aquestes per a que us feu una idea aproximada de com són:

 A que son bufonees 😉

Adeeuuuu ∞

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

