Emprovadors H&M | Dos minuts i tota la roba que t’agrada :)

Holaa!!

Avui mirant roba per internet m’he adonat d’una funció nova a la web de compra online d’H&M ( Hennes & Mauritz ) anomenada Emprovadors 😉

Potser ja porta bastant temps i jo m’adono ara jeje :P, però per a les persones que no ho sabien com jo potser es una bona forma d’escollir la roba còmodament al sofà de casa^^

Si ets com jo que quan vas a mirar roba t’acabes gastant més de 20 euros en aquells shorts tan bonics i aquella samarreta que combina bé amb tot 😀 😀 , t’aniria molt bé tenir aquesta mini aplicació gratuïta a totes les botigues de roba online.

Mireu el meu look 🙂 :

hmprod

Jo ja no perdre més el temps als emprovadors de l’H&M ( encara que no em compri molta roba a aquesta botiga )

Ara la decisió es teva 😉

Adeeeeu ciaau  😛

Deixa un comentari sobre el que penses

