Estic super feliiiiiiiiiç !!!! :D :D :D

Hooooolaaaa!! 😀 😀

Avui us vull dir que ahir em va dir el meu pare que em comprava el SAMSUNG GALAXY S 4 que només porta 5 dies al mercat 😀 😀 😀 M’agafaré la versió en blanc perquè la trobo molt femenina però m’he enamorat de les funcions que té, ara us les explico en forma de somni:

Un dia normal, et despertes amb una estranya sensació, com si haguessis viscut alguna cosa real. Però intueixes que es un somni i l’expliques:

”De veritat, el tenia a les meves mans. Un senyor em deia que es deia Samsung Galaxy S 4 ( el Smartphone, no ell :P), i que era l’últim model de Samsung. El millor.

Les meves fotografies tenien so, era com escoltar els records, amb una funció anomenada Sound&Shot. I la seva camara podia capturar dues imatges i integrar-les en una. Per exemple: Jo era a un aniversari i m’havia tocat de fer la fotografia, però volia sortir, així que activava aquesta modalitat, i arrossegava un petit marc per a sortir jo també a la fotografia de grup. 😀

La seva pantalla era increïble 5” Full HD Super Amoled. I em creus si et dic que jo la controlava sense tocar-la perquè la pantalla detectava el moviment dels meus ulls i la veu? Jo estava mirant un vídeo, aixecava la vista, i es parava, i quan tornava a mirar, es seguia reproduint. 😀

I amb els ulls podia fer ”scroll” ( anar cap a dalt i cap a baix a una pàgina web o un document… ). Aquesta funció es deia SmartPause&SmartScroll. 😛

També amb Air View, només movent un dit, podia pre visualitzar els continguts d’un correu electrònic, la galeria d’imatges o un vídeo sense tenir la necessitat d’obrir-lo. 🙂

I tenia una funció anomenada Air Gesture amb la que si jo movia la mà com passant una pàgina d’un llibre ( sense tocar la pantalla ), passava la pantalla del mòbil i canviava de cançó, navegava per una web i agafava una trucada…

I es podien activar els comandaments del telèfon mòbil amb la veu, amb una opció que s’anomenava S VoiceTM Drive.

I estava amb els meus amics i amigues i amb la funció Group Play tots escoltàvem la mateixa música al mateix temps, creavem una autèntic equip de so! 😀 🙂 😉 😛

Deixa un comentari sobre el que penses

