Informatica 2012/2013

Hola!Avui us vinc a fer una entrada que ens ha demanat el nostre profesor d’informàtica. Tracta sobre la nostre experiència amb el blog durant tot el curs i jo crec que m’ha anat molt bé 🙂 .

A mi m’agrada molt fer entrades al blog, encara que durant les vacances no podre fer una cada dia… Espero que ho enteneu 😉 També m’agrada entrar al blog i veure comentaris de la gent que visita el meu blog i que no conec de res 🙂 En fi, em sembla que ha sigut una experiència positiva i m’ho he passat bé.

thumb

Adeeu 😀

 

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

