Nadal

Hola!
Com ja sabreu el Nadal s’aproxima i primer de tot us voldria comunicar el que faig jo a casa meva:
  • Quan s’acosten aquestes dates sempre fem menjars més el·laborats i al gust de tots els de la família.
  • Menjem xocolates del calendari d’advent.
  • Fem cagar el Tió el 24 de dessembre.
  • El ”Pare Noël” vé a casa el 24 al vespre i ens porta molts regals, igual que els ”Reis Mags” el vespre del dia 6.
Bé, suposo que no es res fora del normal però em feia il·lusió explicar-vos alló que tant emociona a molts nens de totes les cases d’arreu del món.
Si voleu em podeu dir en un comentari alló que feu vosaltres per fer honor a aquestes dates tan especials per a grans i petits 🙂
Un petó i un regalet per a tots vosaltres que m’animeu a fer noves entrades i a possar-hi més empeny :*

BON NADAL!

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

