Els meus records de quan era petita…..

Holaa!

Avui us vull parlar de la meva vida, mes concretament, de la meva infància:)

A mi m’agradava molt jugar amb les Barbies i a fer cuinetes, també m’agradava dibuixar, cosa que ara no m’agrada.

També sovint ballava amb la meva mare i m’ho passava molt bé. Casi cada dia anava al parc amb la meva amiga Aina i la Andrea i també jugàvem molt a casa meva. M’ho he passat molt bé de petita, i ara també:)

ansiedad-con-mi-bebe

Deixa un comentari sobre el que penses

