Mentes Criminales

Bona nit:)

Avui us vinc a parlar d’una de les meves series preferides: Mentes Criminales.

mentes_940x529

A mi en general m’agraden totes les series de criminologia i tot aixó, pero aquesta i Castle, son les que mes m’agraden amb diferencia, i es que les trames de CSI per exemple son molt falses i amb moltíssima ficció, i les de Mentes Criminales són mes autentiques.

A mi m’encanta aquesta serie per què des de la temporada 3 que l’estic seguint i quan acaba un capítol em quedo amb ganes de veure un altre, i jo rec que això es important.

La trama va de un equip de FBI que està especialitzat en anàlisi de conducta ha de resoldre crims d’assasins en sèrie sobretot, i es veu com van prova per prova intentant deduïr qui ha pogut estar el responsable, però es fixen en una cosa molt important, la conducta que ha tingut l’assasí / assasina a l’escena del crim i al seu dia a dia, es fiquen a la seva ment per dir-ho d’alguna manera, per intentar pensar com ho fa ell/a.

Es una sèrie amb molta intriga i que us recomano a tots!

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

