iPhone 6 i iPhone 6 Plus

Hola! Bona nit! El primer de tot que vull fer es demanar disculpes per les meves irregularitats al blog:(
Tot seguit us vull parlar d’uns nous terminals que ha tret Apple fa poc, i es que son fantàstics! Jo personalment tinc un iPhone 6 Plus i per tant se del que parlo referentment a les característiques d’aquest mòvil d’últim generació que ens ha presentat Apple.

El model “petit” es l’iPhone 6 amb 4,7 polzades de pantalla tàctil obviament, i despres l’iPhone 6 Plus, el que la gent considera com un phablet (una mescla entre mòvil i tablet) amb 5,5 polzades de pantalla, totes dues retina i amb excelent precissió.

Bé, si us agrada un smartphone que pugueu utilitzar durant tot el dia jo us puc assegurar que la bateria de l’iPhone 6 Plus sembla que no s’esgoti mai, per que jo estava acostumada a Samsung i la duració de la seva batería era escasament d’unes 2/3h utilitzant-lo per veure videos o escoltar música, parlar per whatsapp i jugan una petita estona a un joc. jo, com que no tinc l’iPhone 6 no us puc recomanar entre un o l’altre, pero si que us puc dir que a mi el 6 Plus em va de meravella. Aqui sota us deixaré un review on surten totes les característiques de tots dos models per que els pogueu analitzar i decidir quin es millor regal per a aquestes festes de Nadal 😂❤️

http://es.engadget.com/2014/10/01/iphone-6-iphone-6-plus-analisis-video/

Espero que us agradi i gaudiu d’aquest Nadal!!❤️

Anuncis

Deixa un comentari sobre el que penses

